I love them !

Hancur

     Assalamualaikum, hati ni hancur. Taktau perkataan ape yang boleh aku susun untuk menghasilkan sebaris ayat yang mampu menerangkan betapa sakitnye hati ni. Rase kehilangan dan sememangnye aku dah kehilangan. Kehilangan sahabat baik yang sangat aku sayang dan cinta. Walaupun perpisahan ni bukan yang aku dengan die mintak dan rancang tapi terpakselah kitorang ikutkan. Aku akan belajar untuk menerima takdir. Pasti ade hikmahnye. Aku tahu, tapi susah. Susah untuk aku jalani hidup aku dengan perpisahan macam ni. Berat rasenye nak terima semua ni. Die satu satunya sahabat yang sanggup dan sudi pinjamkan telinga die untuk dengar aduan aku, masalah aku. Die pinjamkan mase die untuk aku. Die memperbodohkan diri untuk happy kan aku. walaupun sometimes die buat aku terase, sakit hati. Die mesti pujuk aku and try to make me smile and happy again. eventho sometimes aku buat perangai yang teruk dekat die, layan die kasar, buat die terase but still die akan cakap yang aku ni istimewa bagi die. Setelah Allah hadirkan die dalam hidup aku, dan die juga sudi menjadi sahabat baik aku, rase kekosongan dalam diri sebab dah terpisah dengan kawan lame dah dapat dipenuhi. Aku happy, die pun selalu menegur aku dan memberi nasihat. bagi kekuatan dan semangat walaupun aku ni keras kepala but die tetap bagi nasihat. hahaha. Tapi Allah pinjamkan je dulu and Allah ambik balik. Aku harap, one day Allah satukan persahabatan kite ni balik. Aku akan tunggu. In shaa Allah. Aku akan ingat pesan die. kena KUAT.

p/s: Awakkkkkkk, orang hargai sangat persahabatan kite ni. Thankyou awak. Saye sayang awak sangat sangat :)
Okay,Thank you,Love you All